iingetnaamn

svar på kommentar #23

Publicerad 2013-02-19 18:09:05 i svar på kommentar,

Bella frågar : 
Vad vart det första "tecknet" på att du var gravid? :)
Jag hann aldrig uppleva dom speciella symptomen innan jag fick reda på att jag va gravid. Jag testade mig ca 4 dagar efter utebliven mens & det visade positivt. Efter det så kom alla symptomen, illamående, trött och massa annat!
 
 
Louise frågar : 
Varför blir de så att du blir ledsen?
Hormornerna vad menas med de?
Kan du färga håret i ill rosa eller någon annan färg?
Kan du visa alla dina för små kläder?
Kan du lägga in fler saker på bloppisen?
Det är olika. Syftar du på något speciellt? 
Googla hormoner! Vet inte riktigt hur jag ska svara.
Nej, det kan jag inte. Men jag önksar att jag kunde!
Haha nej, det orkar jag inte.
Klart jag kan. Men eftersom jag bara fått sålt 2 kläder än så länge så verkar det inte vara någon som är intresserad. Då är de bara onödigt att lägga upp fler kläder. Kan lägga den energin på något annat istället!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-19 19:20:06

jag är intresserad de är bara de att det inte har kommit ut saker i min storlek

Svar: vilken storlek har du ? (:
iingetnaamn.blogg.se

Postat av: Bella

Publicerad 2013-02-19 20:42:14

Tog du p-piller eller sådant innan då?

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-22 18:58:58

Storlek 37-38 Har du inga sneakers som du ska sälja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela