iingetnaamn

Lugn & ro?

Publicerad 2012-04-09 23:56:07 i onödigt skitprat,

Jag sover halva dagarna. Vaknar upp med M bredvid mig varje dag. Och impuls klipper raklugg. Ungefär det, plus tiotusenmiljoner mer saker. Är jag inte sängliggande så är jag soffliggande. Men vet ni? Jag mår ganska bra ändå (bortsett från imorse).

Imorgon är en dag jag väntat på i sisådär två-tre veckor. Och jag hoppas verkligen den blir lika händelserik och bra som jag fantiserat om. Men ja, det återstår att se helt enkelt.

Nu ska jag kolla på en videoblogg och sedan sova för natten med min kära huvudvärk som inte vill lämna mig ifred.
Vi får se när vi hörs igen, men tills dess får ni ha det himla bra. För de tänker fan jag ha! Peace.

Kommentarer

Postat av: Tjäna pengar enkelt!

Publicerad 2012-04-10 17:47:37

NU så har jag bevis på att man kan tjäna pengar på sin blogg osv.

Fick just 625 kr så kika beviset och om du är intresserad så bli medlem?

Liksom vad gör de dig att tjäna lite extra pengar på typ att göra ingenting? :)

http://tjanapengarenkelt.blogg.se

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela