iingetnaamn

varför göra något om man ändå inte får någonting tillbaks ?

Publicerad 2011-02-28 13:38:47 i onödigt skitprat,

Sista februari nu då, och imorgon är det mars. Jag tycker det kan börja bli varmt också, är trött på minusgrader!
Sol & värme, det behöver jag. Slippa gå med sjuhundra lager med kläder på sig, usch fy & blä.


Jag skulle dratt till skolan idag, men så blev det inte. Jag orkade inte gå upp ur sängen, så det sluta med att jag sov till 12.
Ska gå imorgon, behöver komma mer hemifrån känner jag. Hoppas bara att jag kommer upp imorgon också!
Fast har ingen lust att gå utanför dörren när det är så in i bänken kallt ute, men jag får väl offra mig.

Jag träna Prince förut på att sitta och ställa sig på två ben. Vad ska man säga? Han är duktig!
Fast mer träning behövs ju, men ändå. Snart ska man börja på valpkurs också, får se om han är lika duktig då också?
Men det blir inte än på en eller två veckor :)
( Melvin ligger i min säng & 'sover' )

I söndags skicka jag 16 sms. Igår skicka jag 7 sms. & idag än så länge så har jag skickat 3 sms.
Fråga inte varför jag knappt smsar, för jag vet nästan inte själv. Jag vill smsa, men när jag slänger iväg ett sms så får jag inte svar på 5 timmar.
Då liksom tappar jag lusten helt och skiter fullständigt i mobilen.
& man blir inte mer pepp på att smsa när en person lovar att smsa mig nästa dag, men gör personen det då? NEJ.
Så istället smsar jag den personen, svarar personen på mitt sms då? NEJ.
Åt helvete med folk.

© iingetnaamn

Kommentarer

Postat av: Bambi

Publicerad 2011-02-28 14:05:59

Känner igen det <:

Postat av: Kristin

Publicerad 2011-03-01 13:27:02

ha en bra dag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela