iingetnaamn

allt på en och samma gång.

Publicerad 2011-02-27 18:35:00 i onödigt skitprat,

s h u l u l u l u  f o l k  !
jag pallar inte blogga,
så detta lär bli ett skit inlägg,
HAHA :cool:


men what ever. eeeeeeeeeeeeeHm,
jag va på si-fiction mässan idag.
[ eller hur det stavas ]
va där med brorshaaan och pappa.
det va roligare där än va jag trodde, hihi.
köpte dock ingenting, de va liiiiite dyrt.
men jag ville faktiskt köpa en t-shirt,
fast jag fick inte för min far.

hur som helst, jag såg hulken där!
& den håriga saken i star wars!
plus en massa andra star wars gubbar.
såg även han dära plåt-niklas i star wars.
softiiishh!

linnéa ? om du läser detta, så är du grym!
videon du skicka igår, kärlek på den alltså!
miss u


jag tror jag har fastnat för big brother ..
& dom jag gillar mest som är i huset är ;
martin, rickard (men han har ju lämnat skiten), simon, peter & lite vanessa.
sen tycker jag gurkan ska komma in i huset,
HAHAHHAHA.

pusss bitches !
hörs när jag pallar.

© iingetnaamn

Kommentarer

Postat av: Ninni

Publicerad 2011-02-27 18:37:21

Sv: Åh, tackar! :3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela