iingetnaamn

det är ingen idé att försöka

Publicerad 2014-07-26 01:23:03 i Allmänt,

Jag lever. Men har, som ni kanske märkt, tappat lusten till att blogga. Vilket resulterat i att det varit stendött här i några månader. Det kommer det antagligen fortsätta att vara, detta är bara en liten update till er få människor som fortfarande kommenterar.

Livet rullar på och går vidare, mer vill jag inte gå in på. Eller jo, jag vill, men väljer att inte göra det pga en miljard olika anledningar. Jag har lärt mig att jag inte ska säga för mycket, för då slutar det i kaos. Utöver det finns de nog inte så mycket att skriva.

iingetnaamn @ kik



Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2014-07-31 17:03:53

hoppas du börjar blogga mer när du mår bättre :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela