iingetnaamn

tonight's gonna be a good night.

Publicerad 2011-03-31 21:50:00 i onödigt skitprat,

Gif Created on Make A Gif


Klockan är inte ens 22 och jag är helt slut, trots att jag gick upp 12 idag.
Enda sedan 17 har tiden gått sjukt segt. Jag har inte haft någonting att göra & allt har vart allmänt segt.
Haft ont i hela kroppen & enorm huvudvärk, jag vill sova!
Aja, nu ska jag ta min mat [två mackor med leverpastej & gurka samt oboy],
gå och sätta mig i soffan och vänta på att Big Brother ska börja.
Så jag kan gå och sova sedan, hihi.

© iingetnaamn

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-04-01 16:51:24

Hej, har du en fin dag hittils?:)



Tänkte bara tipsa dig om att jag har en tävling där du har chans att vinna ett läderarmband från josign.se (du får välja mellan 9 olika varianter) Om det är något för dig kan du kika bloggen:)

Postat av: simone

Publicerad 2011-04-03 13:28:16

sv: Haha sweet, thanx! ;D Vad hittade du på ute i regnet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela