iingetnaamn

läs inte då

Publicerad 2014-01-14 00:52:26 i Allmänt,



Varning för lång text ~

Den senaste veckan har de tagit timmar för mig att somna på kvällarna. Hur trött jag än är så går det inte. Gissar på att jag har resfeber? Men de är 54 långa dagar kvar, varför är jag så nojjig nu?

Funderar på vad jag ska packa och inte packa. Har skrivit upp dom nödvändigaste sakerna, vi ska ju trots allt till Thailand. Där finns ju allt? Men ändå. Ligger å tänker på om jag glömt skriva upp något.

Jag har ingen lust att visa mig i bikini, inte med denna magen. Gör vad som helst för att den ska bli en aning plattare. Har gjort lite övningar nu i 4 dagar, hoppas jag hinner se resultat innan det bär av. Annars vet jag inte vad jag gör.

Hur kommer det gå på planet? Kommer Vilda skrika och va pain in the ass? (Hon kommer va 16 månader.) Hon kommer antagligen vilja gå runt, att sitta still en längre stund är ingen höjdare. Jag kommer inte vilja gå omkring. Sist jag flög till Thailand va 2005, på dit vägen satt jag i stolen hela tiden. På hemvägen gick jag på toa en gång.

Kommer vi att dö? Jag vill inte dö. Men om vi dör så dör vi tillsammans, då vet jag att jag inte lämnar kvar henne alldeles själv. Hennes pappa får inte ta henne. Men tänk om det bara är jag som dör och hon överlever? Det klarar jag inte.

Fan. Jag vill ju bara sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela