iingetnaamn

fredag och inga pengar?

Publicerad 2014-01-24 11:12:35 i Allmänt,





Jag va astrött igår efter öppna förskolan med babyrytmik, & häng på stan i flera timmar.
Vilda somna kvart över tio och jag va i behov av egentid så jag la mig i sängen en timma senare. Men när jag väl låg där så fastna jag framför youtube i typ två timmar.
När jag tillslut skulle försöka sova så gick det inte. Hostade & hostade typ hur länge som helst. Tror dock att jag sov typ 5 minuter, vaknade å hosta, somna om i 5 minuter osv.

Vilda vakna som vanligt 08.45 och jag hade ingen lust att gå upp. Vi har iallafall varit vakna sen dess och jag känner mig som en jävla zombie rent ut sagt.
Förlåt för ett fett onödigt och ointressant inlägg. Men jag har inget bättre för mig just nu.

( ska försöka svara på frågorna ur frågestunden när jag får tid och orkar. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela