iingetnaamn

ett alldeles för personligt inlägg

Publicerad 2013-09-28 23:42:00 i Hanna,

jag kommer aldrig hitta någon jävla vinterjacka. jag vill ha längre hår. jag vill inte planera ett 1årskalas, fastän det är de jag ska se fram emot. jag är inte nöjd med mig själv. jag hatar skolan. jag vill ha tillbaka min iphone. jag vill skära mig. jag vill dra härifrån. jag blir hotad. jag är ensam. jag vill ha en kram. jag gråter. jag kan inte somna. jag svettas och fryser. jag saknar min psykolog på bup. vafan har jag gjort?!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-09-29 00:17:42

Du hittar säkert någon bra vinterjacka , En ettårsdag behver du ju inte lägga ner så mycket tid åt. Ta lite med säckten och kanske med vildas kompisar t.e.x Mathilda '

Det finns bara positiva grejer runt omkring. Om du behöver barnpassning så finns säkert i närheten!!!


Älskar din blogg. Vilda är super duper söt

Svar: första födelsedagen måste bli perfekt. jag vill inte sabba den. men de lär jag göra ändå.
iingetnaamn.blogg.se

Postat av: Sophie

Publicerad 2013-09-29 09:57:24

Sa på Instagram att Cubus har fina vinterjackor, köpte en själv där. En svart med pälsluva, jätte fin enligt mig eftersom ja är ganska kräsen när de gäller jackor :)

Nått som får mig på bättre tankar när jag på mitt värsta humör då jag vill försvinna. Är att prata med folk, lyssna på musik, städa mitt rum, gosa med katterna. Du är stark Hanna, du har Vilda tänk på henne så du blir glad!<3

Svar: köpte en jacka på cubus, men jag lämnade tillbaka den dagen efter. den kändes inte som mig :(
iingetnaamn.blogg.se

Postat av: Mimmi

Publicerad 2013-09-29 11:31:19

Hm och zara och fiorucci har snygga vinterjackor cubus oc kappahl också.

Du ÄR STARK ! Vilda uppskattar nog sin födelsedag oavsett.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-29 21:25:21

Lager157 har väldigt fina jackor!

Och kämpa på Hanna, du är stark & en grym morsa!!

Postat av: Wilma

Publicerad 2013-09-30 16:56:31

näsfabriken i Alingsås har väldigt fina jackor!!
Du är en super bra mamma till vilda !

Postat av: En smart mamma

Publicerad 2013-10-09 11:08:31

Förstår inte varför alla reagerar på jackan..
Att du ens skriver att du vill skära dig tycker jag är patetiskt ! Jag har själv varit där och jag har två otroligt underbara barn!
Den tanken skulle aldrig någonsin komma tillbaka igen, gör den de tycker inte jag att man är i rätt tillstånd att ha barn..
Skärp dig nu ! Du är säkert en jätte bra mamma!
Sluta se bara problem hela tiden, visst en jacka a det är bra din dotter kommer säkert vilja leka ute i vinter skit i hur den ser ut och tänk på att den ska hålla dig varm så du klarar av att vara ute och leka !
Förlåt för att jag var hård men klarar inte av personer som tycker synd om sig själva när man kan lösa problemet så lätt med att gå och prata med någon !
Så kolla dig i spegeln och säg JAG ÄR FAN FIN !
JAG ÄR EN BRA MAMMA !
JAG SKA KLARA DET HÄR !

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela