iingetnaamn

Kommentarer

Postat av: I

Publicerad 2013-03-14 16:27:50

fick du finnar på ryggen när du var gravid?

Postat av: I

Publicerad 2013-03-14 16:28:05

fick du finnar på ryggen när du var gravid?

Svar: har haft finnar på ryggen från och till i flera år.
iingetnaamn.blogg.se

Postat av: I

Publicerad 2013-03-14 16:28:44

fick du finnar på ryggen när du var gravid?

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-03-14 17:54:41

Hej, jag kommenterade din blogg för ett tag sedan och ville att du skulle skriva ett inlägg om Prince, Melvin och Vilda och du svarade att det ska bli.
Så min fråga är när kommer det?
Ha det gott! Mvh Lovisa

Svar: juuustee , de hade jag helt glömt av. haha! men vilken typ av inlägg vill du jag ska göra? skriva om dom var för sig, eller va är de du vill veta? (:
iingetnaamn.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-14 17:54:51

Hej, jag kommenterade din blogg för ett tag sedan och ville att du skulle skriva ett inlägg om Prince, Melvin och Vilda och du svarade att det ska bli.
Så min fråga är när kommer det?
Ha det gott! Mvh Lovisa

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-14 17:59:51

Hej, jag kommenterade din blogg för ett tag sedan och ville att du skulle skriva ett inlägg om Prince, Melvin och Vilda och du svarade att det ska bli.
Så min fråga är när kommer det?
Ha det gott! Mvh Lovisa

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-03-14 18:00:14

Hej, jag kommenterade din blogg för ett tag sedan och ville att du skulle skriva ett inlägg om Prince, Melvin och Vilda och du svarade att det ska bli.
Så min fråga är när kommer det?
Ha det gott! Mvh Lovisa

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-03-14 18:00:52

Hej, jag kommenterade din blogg för ett tag sedan och ville att du skulle skriva ett inlägg om Prince, Melvin och Vilda och du svarade att det ska bli.
Så min fråga är när kommer det?
Ha det gott! Mvh Lovisa

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-03-15 18:56:05

Hej igen, att du gör ett inlägg med bilder och skriver om hur hundarna först reagerade och om de förstår att hon kommer att stanna och inte är någon som hälsar på.
Mvh Lovisa

Svar: ska se vad jag kan göra (:
iingetnaamn.blogg.se

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-03-16 11:13:49

Hej Hanna!
Såg att du använde Mary kay produkter i sminkvideon. :D
Är det något du säljer? :)

Svar: näe, tyvärr inte :(
iingetnaamn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela