iingetnaamn

it never ends

Publicerad 2012-10-30 22:23:01 i Graviditeten,

Jag är less på att vara gravid nu. Vissa stunder är det mysigt, andra stunder är det jobbigt.
På nätterna är det jobbigt, för jag sover ca 2 timmar och sedan vaknar jag och måste vända på mig. Somnar om och 2 timmar senare så vaknar jag och ska vända på mig igen. Jag kan bara ligga på sidorna och det börjar bli tröttsamt. Får himla ont i ryggen och skit.
Just nu känns det som att jag alltid kommer vara gravid. Hon kommer aldrig komma ut. Hon har bosatt sig i min mage, för alltid..

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-10-31 07:57:57

Vet hur du känner dig. Jag hade bf 27 oktober och ingen bebis har kommit än :/

Svar: åh, dom är allt kluriga dom små liven!
iingetnaamn.blogg.se

Postat av: Gravidälskaren

Publicerad 2012-10-31 09:49:04

Vacker mage och sexig bild ;-)

Svar: tack c:
iingetnaamn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela