iingetnaamn

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2012-11-19 23:29:01

Hej! såg att du frågade om slangen jag har i sidan..
har gjort ett eget inlägg om det som du kan läsa om här :)
http://starfckers.blogg.se/2012/september/kortfattat-om-veckan-som-varit.html

Postat av: sofie

Publicerad 2012-11-20 17:47:56

oj, va fort den har gått ner :) hur mkt har du tappat i vikt? har själv bf om 10 dagar så tycker allting som händer efter förlossningen är intressant :)

Svar: ja, jag är faktiskt lite förvånad själv! jag har bara vägt mig på min egen våg och den kan man inte lita på, men jag har gått ner iallafall 10 kg, det är jag säker på. ska förhoppningsvis väga mig på en våg som fungerar på tisdag, så då kan jag meddela ren fakta, haha (:
iingetnaamn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela