iingetnaamn

some words

Publicerad 2012-06-30 23:45:17 i Allmänt, Graviditeten,

Filmen är slut och jag känner mig som världens segaste. Det skulle inte förvåna mig idall jag är världens segaste också *snark* 
 
Funderar starkt på att gå och lägga mig å sussa. Min mage är spänd och gör ont. Undra vad skrutten gör där inne?!
Inte nog med det så har jag en underbar huvudvärk (ovanligt?) och mina ögon går i princip i kors. 
 
Jag bestämde mig nyss för att imorgon ska jag klä mig skitsnyggt! Önska mig lycka till dååååå. 
 
Godnatt ~ 
 

Kommentarer

Postat av: Elina 17 år, mamma till Nellie

Publicerad 2012-07-01 10:58:58

Det kanske är sammandragningar :D

Svar: redan? usch, nu får jag lite panik, haha!
iingetnaamn.blogg.se

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-07-03 16:41:13

Fin liten mage! När ska du ha? Kolla gärna min blogg. Ska ha i oktober :) www.nattstad.se/sofiaborjesson

Svar: Tack! 1 november. Ska jag göra (:
iingetnaamn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela