iingetnaamn

Vadå Valborg?

Publicerad 2012-04-30 23:31:48 i Allmänt,

Nix, jag förstår faktiskt inte varför man firar Valborg. Men jag tänker ändå förklara för er vad jag har gjort hela kvällen.

Jag har ätit home made hamburgare (grillad) med pommes. Medans maten åkte ner i magen så kolla jag på En stark resa med Morgan och Ola-Conny. Efter det har jag kollat på Alcatraz i ungefär två timmar (dubbelavsnitt ftw).

Nu ligger jag i sängen och tänkte sova. (Har haft en förjävligt huvudvärk hela dagen. Och den har liksom suttit i i några dagar nu också, börjar bli trött på den.) Godnatt!

Kommentarer

Postat av: SANDRA DAGH

Publicerad 2012-05-01 16:20:44

Har ny omgång av GISSA BLOGGEN uppe nu, var gärna med & ta del av chansen att KANSKE bli länkad :D

Postat av: Örn mään

Publicerad 2012-05-05 22:29:01

Du är bara så snygg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela