iingetnaamn

ta vara på det ni har, det försvinner fortare än vad ni tror.

Publicerad 2011-10-19 00:02:47 i tankar,


alla har säkert en att-göra-lista-innan-jag-dör, även jag. och en punkt i min lista, är att prata med någon som dött. [ vill ni veta fler punkter så säg till ]
jag tror på Änglar, och jag vet att min älskade Morfar har blivit en Ängel. och honom skulle jag vilja komunicera med, på ett eller annat sätt innan jag själv dör. jag vill känna känslan att få ha kontakt med han igen. få veta hur han mår och vad han tänker på.


det har redan gått 17 månader och 6 dagar. det känns som att det var igår vi va på sjukhuset, men icke. jag saknar dig något enormt, jag kan inte beskriva det med ord. du är i mina tankar oftare än vad folk tror. det är du som håller mig kvar, fastän du inte är här ♥

Kommentarer

Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Publicerad 2011-10-19 10:18:47

Svar: Jag har tyvärr inte instagram :) kram

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Publicerad 2011-10-19 17:15:00

Hej tänkte bara tipsa om att just nu kör jag ett stort länkbyte på min blogg så passa på att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:)har även andra spännande tävlingar med fina priser som löshår,iphoneskal, heminredning, osv:)

Så besök gärna min blogg:)

kram

Postat av: © sarastille

Publicerad 2011-10-19 18:39:36

Fin blogg :) allt bra?

Postat av: Theresia

Publicerad 2011-10-23 20:24:28

fint skrivet. jag gillar tanken att "han inte är borta, att han bara gått i förväg". jag tänker också på honom JÄTTEOFTA. Drömmer ibland att vi träffas och han kramar mig sådär hårt och skojar som han alltid gjorde. UNDERBARA LILLA MORFAR!

Allt övernaturligt skrämmer skiten ur mig, men när jag sitter vaken om nätterna och stirrar ut i mörkret så önskar jag alltid att han ska komma till mig :)

massa styrkekramar!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela