iingetnaamn

och det är jag som inte längre finns.

Publicerad 2011-11-03 00:56:51 i Text,

dom senaste dagarna så har jag mest sovit. känslan när man ligger och försöker sova, och sedan efter ett tag så vaknar man. då brukar inte jag minnas att jag somnat. men det är något speciellt med den känslan, så underbart att bara få komma bort. vad har jag mer gjort under lovet hittils? jag har kollat på film, sovit lite mer, färgat håret (& JAG ÄLSKAR DET MER ÄN NÅGONSIN). och sen kan jag säga att jag sovit lite till, för idag vakna jag halv fyra. men gick upp halv fem. så till mesta dels så har jag sovit. men under tiden som jag varit uppe (vilket mest är på nätterna), så har jag smsat med underbara Charlotte. och även andra människor, men det spelar ingen roll för Charlotte är den som är bäst.




jag har även upptäckt att jag är mer desperat än va jag först trodde. jag är mest desperat efter att ha någon att hålla om. någon att visa upp. någon som älskar mig, som jag kan älska tillbaka.
s o m e o n e  l i k e  y o u .

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-11-03 11:29:49

Hej jag har nyss klippt mej blev en stor förändring vad tycker du hiss eller diss? :)



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2011/november/but-i-gotta-let-it-go.html#comment



btw skit snyggt hår har du ! :D

Postat av: Charlotte

Publicerad 2011-11-05 21:50:14

Det är du som är bäst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela