iingetnaamn

en dag full av händelser - tidinställt

Publicerad 2011-11-29 08:23:00 i onödigt skitprat,

Min kära vän Hanna ringde mig för ett x antal veckor och frågade om jag ville ställa upp
som modell åt henne och hennes kompis till ett av deras skolarbeten. Och självklart tackade
jag ja. Så idag smäller det! Mitt hår ska klippas, jag ska få någon form av uppsättning, jag ska
bli lite sminkad och även fotograferad.
Jag tycker detta ska bli så himla kul, hihi. Får se om jag kommer med lite bilder senare när jag
kommer hem, kanske tom en film? Hm, jag får fundera på det.

Sitter just nu på bussen och är påväg in till stan. Önska mig lycka till nu! gammal bild på oss två.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-29 16:11:40

Vill gärna se bilder och film ifrån det :D

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2011-11-29 17:54:13

Sv: Ja visst var den :)



Åh, vad kul! Hoppas det blir många fina bilder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela