iingetnaamn

take me as I am.

Publicerad 2011-05-29 17:06:28 i onödigt skitprat,

cT0tbC on Make A Gif, Animated GifscT0tbC on Make A Gif, Animated Gifs

sämst uppdatering men jag orkar inte blogga, plus jag har inte ett piss att blogga om. kanske kommer upp något inlägg ibland, får se hur det bli. helgen har tillbringats med Robin & vi har haft det bäst. har inte gjort något speciellt, bara tat det lugnt hemma. har hunnit med att se två filmer, och bara myst. saknar dig massor, Robin jag mår apdåligt och har haft ont i magen hela helgen. det har jag sooklart fortfarande, mår illa, har huvudvärk & fryser lite granna. så man kan inte säga att jag mår sådär jättebra just nu. när det nya designen kommer upp så kanske jag bli mer social, inte vet jag. annars så hörs vi när vi hörs!

© iingetnaamn

Kommentarer

Postat av: ALEXANDRA - uppsalas största blogg

Publicerad 2011-05-30 15:48:53

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en ny tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis vuitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment

Postat av: Jonna Erlandsson

Publicerad 2011-05-30 20:06:36

sv: vadå hur? Med en kamera? haha. Höll den framför kameran och huset var som bakgrund, alltså vitt.

Postat av: Robin

Publicerad 2011-05-31 12:53:15

Hanna, jag saknar dig med !

Helg var bäst fast för kort. Hoppas nästa helg blir längre <3

Postat av: Jonna Erlandsson

Publicerad 2011-05-31 21:03:56

sv: jaha, haha :D har använt mig av macroobjektiv, tamron 90/2,8 :)

Postat av: joanna

Publicerad 2011-05-31 22:17:50

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

Postat av: eemilijaa

Publicerad 2011-06-01 19:47:08

hej på dig tuffa du ! ;)

niice blogg (:

Kollar gärna in min oxå (Y)

sommarkramar.

Postat av: Mamma Evelina

Publicerad 2011-06-01 21:49:26

Jag är 22år :) Och min dotter heter Meja :)

Postat av: ladymuffin :)

Publicerad 2011-06-01 22:39:03

Hoppas du får en bra kväll! Kram

Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

Publicerad 2011-06-01 23:13:44

tack för din röst!! :D

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-06-01 23:28:57

Sv: Det är helt gratis! Bara roligt att ha nya antikten framför kameralinsen! :)

Postat av: Visa for Uzbekistan

Publicerad 2013-03-15 07:10:27

Great article . Will definitely copy it to my site.Thanks.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela