iingetnaamn

stolt ändå,

Publicerad 2011-01-31 16:49:16 i onödigt skitprat,



Jag var nära på att inte gå upp imorse, utan jag kände att jag inte skulle klara det.
Men mamma kom och sa att jag måste, att alla är nya i kurserna och sånt.
Så jag gick upp å slängde på mig kläder, sedan körde mamma mig.
Eftersom jag missat bussen, gick upp senare än vad jag skulle gjort. För att jag inte ville gå egentligen.
Hur som helst, det gick hyfsat bra. Läraren var dock hemma, så vi hade en annan, menmen.
Fast, ha en lektion på 3 timmar, det tog dö på en efter ett tag.
Och ändå fick vi gå lite tidigare ..

När jag vänta på bussen på backaplan så kom den ju inte.
Stod fan i en halv timme och vänta, under den tiden hade det hunnit komma två stycken!
Jävla buss helvete. Så a, mina tår hade ont när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela