iingetnaamn

ibland kommer allting på samma gång, och då funkar ingenting.

Publicerad 2011-08-26 00:05:18 i tankar,


varför hamna jag här? de va ju meningen att jag skulle sova. klockan ringer 7 imorgonbitti och då lär ju inte jag höra det. men ja, tänker man en massa så kan man inte sova. det vet jag sen tidigare, och nu är det samma visa igen.
hade stängt av datorn, smsa lite, släkte lampan och vände mig om. men sedan kom alla tankar och ångesten krypande och satte sig i halsen. jag visste inte vart jag skulle ta vägen. men det sluta som jag misstänkte. förlåt.
ännu en gång hamna jag i sängen och tankarna kom, igen. fundera i någon minut och sedan gick jag och hämta datorn för att ändra lite saker på en hemsida.
så nu halv ligger jag här med datorn i knät och en liten sovande hund bredvid mig. min hals gör ont, huvudet också. även lite andra kroppsdelar. men who cares?

Kommentarer

Postat av: r0bin

Publicerad 2011-08-26 01:05:46

Jag bryr mig hur du mår och jag finns dag som natt även kanske pm jag måste sova på nätterna men jag finns och försöker lyssna så myclet jag hinner <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-26 13:46:24

Allt bra idag sötnos? =)

Postat av: HANNA

Publicerad 2011-08-26 16:43:47

nu är dagens blogg dragen :D nyfiken på vem som vann eller vill du anmäla dig igen kan du klicka här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-268.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela