iingetnaamn

allt på en och samma gång !

Publicerad 2011-04-26 21:27:30 i onödigt skitprat,


här ovan ser ni mitt rätta jag !

SHOOOO MANNAR !

sämst uppdatering men jag har mina anledningar, men nu kommer det ett litet osammanhängande inlägg :D
den senaste veckan har jag vart med Robin och det har vart softish. vi har .. bara degat, i princip. vart ute och ja, pallar inte dra upp allt. vi har skrattat iallafall!
vi va ute och gick förut idag. vi tog med oss Viking & Prince och gick runt Hökälla (ni som bor i Backa vet vad det är för något). det var trevligt men otroligt varmt, efter att vi kom hem så va jag helt slut, haha. dock efter ett bra tag så fick mitt lår damp så jag har typ inte kunnat gå. eller jag kan gå, men inte böja så jättemycket på benet, det gör även ont när jag sitter. så när jag sitter ner så sitter jag på vänsterskinka, hahahahha.
och för någon timme sedan så kom jag & Robin hem efter att ha gått den rundan igen, och det var otorligt skönt! Trots att mitt ben är cepe.
imorgon ska jag till läkaren och lämna prover så efter klockan 22 får inte jag äta eller dricka något. får se hur det går, lär väl svimma eller något.. sedan under dagen ska jag & Robin dra in till stan för att kolla runt lite. han ska bla köpa skor och jag vill in på ny öppnade skopunkten som finns i femman. hoppas på att det blir en bra dag imorgon, och på kvällen ska vi ut och gå igen!
jag fått tillbaka min kamera igen och har fotat lite. bla på blommor och sådant tråkigt, får se när bilder kommer upp.

© iingetnaamn

Kommentarer

Postat av: r0bin

Publicerad 2011-04-26 22:19:39

Får hoppas att vi hittar några skor / badbyxor åt mig (:

Btw, lycka till hos läkaren <3

Postat av: frida

Publicerad 2011-04-26 23:24:15

Saknar dina uppdateringar snyggfan )))):

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela